PZU rozpatrzy sprawę na podstawie załączonej dokumentacji (w razie potrzeby przeprowadzi badanie medyczne). Informację otrzymasz w zależności od Twojego wyboru:
Zachęcamy do skorzystania z serwisu internetowego PZU Informacje, jak się do niego zalogować, dostaniesz po zgłoszeniu szkody. Za pośrednictwem serwisu:
Decyzja zostanie wydana najszybciej, jak to możliwe, ale nie później niż 30 dni od daty zgłoszenia. W większości przypadków PZU wysyła informację i pieniądze o wiele szybciej. Jeżeli wydanie decyzji w tym terminie nie będzie możliwe, np. jeżeli nie zostaną dostarczone wszystkie dokumenty, decyzja zostanie wydana do 14 dni od dostarczenia ostatniego wymaganego dokumentu.
Dostarcz dokumenty, których brakowało, najszybciej, jak to możliwe. PZU ponownie zajmie się Twoją sprawą.Możesz to zrobić w wybrany sposób:
Za pomocą zakładki kontakt skontaktujesz się z zespołem XILIUM, który jest wsparciem w razie jakichkolwiek pytań lub problemów podczas zgłaszania zdarzenia.