PZU rozpatrzy sprawę na podstawie załączonej dokumentacji (w razie potrzeby przeprowadzi badanie medyczne). Informację otrzymasz w zależności od Twojego wyboru:

Zachęcamy do skorzystania z serwisu internetowego PZU Informacje, jak się do niego zalogować, dostaniesz po zgłoszeniu szkody. Za pośrednictwem serwisu:

  • sprawdzisz na jakim etapie jest twoje zgłoszenie
  • dołączysz dokumenty
  • skontaktujesz się z PZU
  • Zaloguj się do serwisu internetowego PZU i załącz dokumenty (jeśli nie masz numeru PIN, zadzwoń pod nr )
  • Prześlij e-mailem na kontakt@pzu.pl
  • Prześlij faksem pod
  • Złóż je w oddziale PZU
  • Wyślij pocztą na adres

Decyzja zostanie wydana najszybciej, jak to możliwe, ale nie później niż 30 dni od daty zgłoszenia. W większości przypadków PZU wysyła informację i pieniądze o wiele szybciej. Jeżeli wydanie decyzji w tym terminie nie będzie możliwe, np. jeżeli nie zostaną dostarczone wszystkie dokumenty, decyzja zostanie wydana do 14 dni od dostarczenia ostatniego wymaganego dokumentu.

Dostarcz dokumenty, których brakowało, najszybciej, jak to możliwe. PZU ponownie zajmie się Twoją sprawą.Możesz to zrobić w wybrany sposób:

  • Wyślij e-mail na
  • Wyślij pocztą na adres
  • Prześlij faksem pod
  • Odwiedź oddział PZU

Za pomocą zakładki kontakt skontaktujesz się z zespołem XILIUM, który jest wsparciem w razie jakichkolwiek pytań lub problemów podczas zgłaszania zdarzenia.